اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب (asharenabir) مجموعه ای از بهترین های شعر و ادبیات جهان ...
اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب (asharenabir) مجموعه ای از بهترین های شعر و ادبیات جهان ...

تمثیل غم عشق تو با قلب ظریفم

تمثیل غم عشق تو با قلب ظریفم

یک باغ انار است و یکی کاسه‌ی چینی


لبخند تو با اخم تو زیباست، که چون سیب 

شیرینی و با ترشی دلخواه عجینی


علیرضا بدیع

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

گذاشت سرخ ترین سیب، سیب من باشد


حسود نیستم! اما کسی به غیر خودم

غلط کند که بخواهد رقیب من باشد!


امید صباغ نو

گرچه هنگام سفر جاده ها جانکاهند

گرچه هنگام سفر جاده ها جانکاهند

روی نقشه همه ی فاصله ها کوتاهند


فاصله بین من و شهر شما یک وجب است

نقشه ها وقتی از این فاصله ها می کاهند


غلامرضا طریقی


چه عاشقانه با من بازی کردی

چه عاشقانه با من بازی کردی

و من به همین سادگی‌

در پس عاشقانه‌های تو آب شدم

گاهی باید رفت

من و عاشقانه هایم

به خانه بر می‌‌گردیم

تو خوش باش با هزار قناری

که بر آسمان دلت پرواز می‌‌کنند

می‌ خواهم ببینم

کجای جهان را خواهی‌ گرفت


امیر وجود


دنیا همین است

دنیا همین است

یک عمر دلخوش آدمهایی می‌‌شویم

که عشقشان از دور زیبا و

حرفهایشان از دور شنیدنی و

خودشان هم از دور نزدیک

حالا فقط کافیست این آدمها را کنار خودت ببینی‌

روزی هزار بار می‌‌گویی

عشق ارزانی‌ خودتان

روزهایم را به من پس بدهید


امیر وجود

دوست داری خوشبخت باشی؟

دوست داری خوشبخت باشی؟


دوست داری خوشبخت باشی؟

از هیچ کس

هیچ توقعی نداشته باش !

 

باب مارلی


خواستم با شاعری کم کم فراموشت کنم

خواستم با شاعری کم کم فراموشت کنم


خواستم با شاعری کم کم فراموشت کنم

شعر هم از روی دوشم هیچ باری برنداشت ...


سورنا جوکار


گفته بودی عاقبت یک روز می بینی مرا

گفته بودی عاقبت یک روز می بینی مرا


گفته بودی عاقبت یک روز می بینی مرا

این قرار نصفه نیمه بی قرارم کرده است...

 

آرش شفاعی


یک وجب دوری برای عاشقان یعنی عذاب

یک وجب دوری برای عاشقان یعنی عذاب


یک وجب دوری برای عاشقان

یعنی عذاب

وای از آن روزی که عاشق رد شود

آب از سرش…

 

علی صفری