اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب (asharenabir) مجموعه ای از بهترین های شعر و ادبیات جهان ...
اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب (asharenabir) مجموعه ای از بهترین های شعر و ادبیات جهان ...

من خانه‌ات هستم،چه می‌خواهی عزیزم

من خانه‌ات هستم،چه می‌خواهی عزیزم


من خانه‌ات هستم،چه می‌خواهی عزیزم

از این مسافرخانه‌های بین راهی؟


اعظم سعادتمند

  گفتی چه دارد چشمهایت جز سیاهی

یادت می آید شعر خواندم از"پناهی"


گفتم اگر با من می آیی چتر بردار

بی اعتبار است این هوای مهر ماهی


من خانه ات هستم چه می خواهی عزیزم

از این مسافرخانه های بین راهی


آن شب برایم چای دم کردی که شاید

یک استکان از خستگی هایم بکاهی


گفتی بیا حرفی بگوییم از سر عشق

گفتم فدایت می شوم گفتی الهی...


نام تو را بر کوهساران می نوشتم

نام مرا بر کوه کاغذهای کاهی


می رفتم از مهتابی این خانه تا ماه

حالا کجایم بین کفترهای چاهی


دنبال یک دیوانه می گردم که اینجا

می گشت دنبال من دیوانه گاهی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.