اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب (asharenabir) مجموعه ای از بهترین های شعر و ادبیات جهان ...
اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب (asharenabir) مجموعه ای از بهترین های شعر و ادبیات جهان ...

آیا دلدارم عزیزترین دشمن من نیست ؟

برای دلدارم گنجشکی نقاشی کردم

برایم قفسی کشید

برایش زنی نقاشی کردم

برایم کنده و زنجیر کشید

برایش دریا و افق نقاشی کردم

برایم سدّی کشید

برایش درختی نقاشی کردم

برایم تبری کشید

برایش قلبی نقاشی کردم

برایم اسکناس دلار کشید

برایش ماه را نقاشی کردم

برایم جمجمه و دو استخوان ، نشان مرگ کشید


هواپیمایی کاغذی نقاشی کردم و بر آن بر نشستم و در آسمان اوج گرفتم

دلدارم تفنگی کشید و به سوی هواپیمای کاغذی ام نشانه رفت

آیا دلدارم عزیزترین دشمن من نیست ؟


غاده السمان


سایر اشعار : غاده السمان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.