اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب (asharenabir) مجموعه ای از بهترین های شعر و ادبیات جهان ...
اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب (asharenabir) مجموعه ای از بهترین های شعر و ادبیات جهان ...

چه‌قدر خوب بود تو گُل من بودی

چه‌قدر خوب بود 
تو، گُل من بودی هر روز به تو آب می‌دادم!علف چِرک‌های تو را می‌شستم وُ
به بوی تَنت
مغرور می‌شدم
شب‌ها کنار لبت
رؤیا بو می‌کردم وُ
‌‌‌روزها، حسادت ِ دنیا را !چه‌قدر خوب بود
تو، گُل من بودی برای تو یک گلدانِ کوچک زیبا می‌ساختم
با یک باغچه
و حوضی پُر از انار
خوابت را
کنار پنجره آفتاب می‌دادم وُ
برای صبحانه‌ات
هوای ِ تازه‌ی شمال می‌خریدم ...چقدر خوب بود
تو، گُل من بودی ...


"افشین صالحی"

از کتاب کاش جایی بود که نبود!


نظرات 1 + ارسال نظر
........ چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 18:24

کمتر از وب نیما کپی کن مسخره

با اینهمه شعور و ادب حیف می شید بزرگوار ، موفق باشید .

۹۰٪ مطالب از وبلاگ، اینستاگرام و کانال تلگرام شاعران اخذ میشه ، از وبلاگ های خوبی مثل کوچه باغ هم استفاده می کنیم.

بعد هم چرا می ترسید و از عنوان کردن اسم و ادرس و ... فرار می کنید؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.