اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب (asharenabir) مجموعه ای از بهترین های شعر و ادبیات جهان ...
اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب - asharenab

اشعار ناب (asharenabir) مجموعه ای از بهترین های شعر و ادبیات جهان ...

نه اینکه دوست ندارم کنار من باشی

نه اینکه دوست ندارم کنار من باشی 

قرار بخش دل بی قرار من باشی 


گلم مپرس ولی از غمی خبر دارم

که مانعی شده تا اینکه یار من باشی


درخت خشکم و دیگر بهار من مرده است 

نبینمت که به امید بار من باشی


سزای من تبر است و به خاک افتادن

گذشته اینکه به فکر قرار من باشی


برو که دوست ندارم به خاطرم دیگر

به جمع هر کس و ناکس تو خوار من باشی


تو حیف هستی و جای تو بهتر از اینجاست

که ظلم باشد اگر در حصار من باشی


جهان من همه اش رو به سوی ویرانی ست

مباد اینکه دمی بر مدار من باشی


به هر دری که بگوئی زدم ولی افسوس

نمی شود که تو در روزگار من باشی


نگویم و تو هم آخر مپرس علت را

صلاح نیست از این پس کنار من باشی


"رضا خادمه مولوی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.